Ett nej från något jag inte sökt...

Hattbaren ringde nyss och tackade för att jag varit där på intervju men att dom tyvärr valt någon annan. Det enda felet med det hela är att jag inte ens var på intervju hos dom. Jag sökte jobbet och blev kallad på intervju, sen flyttade jag fram intervjun eftersom jag hoppades så mycket på Sandys. Och nu ringer han och tackar för intervjun men att det tyvärr gått till någon annan. Stackars den som han trodde var jag som inte fick jobbet, kommer han eller hon få reda på hur läget ser ut nu, eller hoppas han/hon fortfarande?! Jaja, inte mitt problem egentligen, men stackars den.

Nu måste jag göra mig iordning för dagens andra intervju, känns lite nervöst men det ska säkert gå bra. Efter det ska jag till jobbet, känns inte så supertaggande just nu, men jag får väll koffeinkick snart, har druckit 2½ koppar på 10min :)
Om någon har lite tid över och vägarna förbi söder så jobbar jag mellan 16.00-19.00, kom gärna förbi och ta en liten fika! Jag är väldigt sugen på besök idag, så kom förbi!

ps. jag saknar dig min älskade Rambo<3 kom hem!

puss puss//en lycklig caro<3
1 kommentar
Dress Like a Princess

ja visst låter de äckligt!!