filmshopping!

Glömde berätta att jag o Sötparet var på en storhandel idag, finns inget jag älskar mer än storhandlar. Dom är så gigantiska och har verkligen allt, skulle kunna knalla omkring i en sådan o fylla vagn efter vagn med allt mellan himmel och jord. Det är så mysigt samtidigt som allt är så billigt, kan det bli bättre?! :)
Jag o Lillasyster kom även överrens om att när jag flyttar, så ska vi ha gemensamma storhandlingar, älskling o skruttis ska också självklart vara med. Så länge dom inte lägger in veto o inför Chipsmåndagar, ostbågsonsdag, kladdkaketisdag o allt annat konstigt i matväg. Nej nej, storhandlingarna är till för att man ska tänka framåt, ekonomiskt och nyttigt. Oh, jag är så peppad på att denna blivande tradition ska börja! :)

Iaf, hittade lite billiga filmer som jag inte kunde motså. Det var ett tag sen jag fyllde på mitt filmförråd, så det blev fyra nya :)


En av de bästa svenska serierna genom tiderna, Mikael Tornving är ju med<3



 


Ettan är med på min topp-10 lista, så den kan inte vara dålig!



 


Bästa filmen någonsin att gråta ögonen ur sig!<3


 


Klassiker efter en gång! Klockren från början till slut!

 
Puss puss//en lycklig caro<3
0 kommentarer