Gamla aspis-minnen<3

Jag hittade en liten hög med kort när jag var uppe på vinden förrut, dom som brukade sitta i mitt gamla skåp. Åh, det är så söta bilder på gamla aspisgänget, man blir helt lycklig och varm av att titta på dom. Samtidigt som man vill garva ihjäl sig så är tårarna nära! Vi var så små och oskyldiga! Åhh vad jag saknar den tiden, när vi var sådär små och snälla med hela gymnasiet framför oss och tiden för splitttring var nära. Haha, som att vi skulle kunna splittras? Nej, skulle inte tro det. Nu är vi ju starkare än någonsin tillsammans!
Men bilderna, åh vi är så söta. Ska försöka scanna in dom hos syster imorrn, annars blir det på nästa SingStarkväll!

Tänkte jag ändå skulle beskriva några utav händelserna och bilderna, är säker på att ni kommer förstå från vilka sammanhang bilderma är tagen :) läs, skratta och dröm er tillbaka<3

Balen: Åh, vi var så söta! Alla med jättefina klänningar, fina uppsättningar och fint sminkade. Det finns en bild på oss alla, vi skrattar och håller om varandra. Sen är fotografen ett nöt, så Natti och Jennies hår är lite kapat, men den är fin ändå!<3 Det var en helt fantastisk kväll, när vi körde in där på skolgården ståendes på pappas flak! Lycka!

Teatar: Jag minns inte vilken teater, men vi var med den där lilla lilla läraren och såg någon pjäs på Dramaten. På bilden ligger Natti, Sanna och Trixie i en enda stor skratthög! Så sööööta<3

Halloween: Bild 1, Naddi kramar Kattas bröst, Katta kramar Naddis huvud medan Linda pekar?! Hahaha, jadu vad kan man säga om det? Ingen aning om hur det blev så, ni drack ju inte ens min goda Julsherry ;)
Bild 2: Hela gänget! På en lång rad, Linda, Naddi, Katta, Sanna, Tony, Adde, Natti, Victor och Trixie! Hahaha, vilken jävla blandning!!! På bordet framför ser man lite tacosrester och en burk Longdrink, klassiskt!!

Spanien: Bild 1: Natti har sminkat sin lillebror som transa, med halsband och glitterögonskugga över hela ansiktet! Sen gick vi ut på promenad och visade upp honom! Haha stackars pojke!
Bild 2: Lilla jag på Porta Aventura, sitter på en hög mur med ställets största bergochdalbana, med 4 loopar, som jag har åkt!!

Polen: Bild 1: Krakows flygplats, nån snubbe kom inte in med sitt pass och hade inget visum. Lång väntan och bilden förställer 4 sjukt bra lärare! Otippat motiv? Mjaa. Det roliga är att alla posar, men ingen kollar in i kameran..
Bild 2: Hela klassen + den polska klassen, i en enda stor klunga! Riktigt fint och minnesrikt foto :)

Landet: Min absoluta foto-serie genom tiderna! Jag måste leta fram de andra bilderna! Jag ville få med alla på bild, sådär spontant och snyggt innan bussen kom. Tror jag tog fem bilder bara för att alla hela tiden rörde på sig. Den roligaste när Adde ser efterbliven ut är inte med här, måste verkligen hitta den! Bilden ser ut såhär: Natti sitter på sin dragväska och skyddar sig mot solen, Jennie håller om både Sanna och Adde som sitter framför samtidigt som hon kollar bort, Trixie ler och jag tror Victor också ler, ser inte riktigt. Sanna sitter bredvid en riktigt uttråkad Adde medan Naddi ler och håller i båda sina väskor. Längst ner på marken sitter Tony och ler som en treåring!

Förstår ni vilka minnen och händelser jag menar?! Haha nästa gång vi ses måste ni se bilderna, så roliga!! Saknar oss, vi måste ha en riktigt reuonion med alla! Asså Alla måste vara med<3 och inga bangar!

puss puss//en lycklig caro<3
1 kommentar
Naddi

Jag kommer typ ihåg dom bilderna! Jag börjar nästan gråta av tanken, så underbara tider! ^^



Puss