Kulturens väktare!

Min gamla PG-pingla kommer ner till storstan nästa vecka! Som jag har längtat, I´m all yours på tisdag! Det ska bli så kul att äntligen få träffa henne. För er som inte vet har Owe rest runt halva jorden och glassat runt i Down Under! Och här hemma har det varit galet tomt. Jag förstår inte riktigt, alla bara åker iväg! Först Jennie till Dutschland, älsklingen var borta i två veckor på kanarieöarna och sen Owe till Down Under! Jag menar vad är det för fel på lilla-landet-lagom?! Jag bor ju här :)
Det ska iaf bli riktigt kul att äntligen få träffa henne igen, vi som är Kulturens väktare och Litteraturens Vingar! ;) Så vad sägs om först en lång lunch på Lilla Tokyo eller Café 60 och sen att vi spontanhälsar på PG, träffar alla gamla kollegor och passar på att länsa deras bokhyllor?! ;)


Har saknat dig grymt gumman! Välkommen hem igen!<3



puss puss//en lycklig caro<3
1 kommentar
josefine

du är världens sötaste vet du det? saknar dej! men på tisdag ses vi. fy bubblan vad skoj och på tiden. puss från owe!