mellan två jobb.

Jag sa upp mig! Det lilla jävla aset sa att dom hade rätt enligt lagen att ha en månads praktik, men att dom istället tog två veckor i taget. Så om jag nu skulle ha två veckor till, så kunde han säga därefter att jag skulle ha två till! Så att det blev sammanlagt 6 veckor! Där sa jag upp mig! Aldrig i hela mitt liv att jag ska arbeta mer för det där stället, och sen i slutet ändå inte veta om jag har ett jobb eller inte! Fan ta det där stället, eller mest honom!

Blir lite ledsen för jag lovade en av tjejerna igår att jag skulle lära henne svenska. Om jag fick vara kvar skulle jag låna henne böcker och lära henne en massa, då hon inte pratar så bra. Det blir jag mest ledsen över, men jag ska nog gå dit och ge henne lite böcker och sånt iaf, hon ska ju inte lida för att chefen är ett mongo :)

Man får se det positiva i det hela, nu har jag bra kassavana och goda baristakunskaper! Ut på arbetsmarknaden igen, jag har redan en liten lista med intressanta jobb jag ska söka!


vi två har något gemensamt!

puss puss//en lycklig caro<3
1 kommentar
c a s p e l i h n a

Julen börjar närma sig med stormsteg, så jag tänkte bara fråga: Vad har du för favorit julgodis??



Ha det bra!