mötet med chefen.

Ja, jag vet inte riktigt vad jag ska säga om mötet. Eftersom chefen knappt är inne i butiken, ser han inte hur jag jobbar. Då han kommer in snackar han bara persiska, så det han hade att prata om med mig idag är vad de andra tjejerna har sagt till honom om mig. Vet inte riktigt hur det känns, att min utvärdering ska ske endast på deras åsikter om mig. Förjävligt men inget jag kan göra åt det. Det som händer nu är att jag ska jobba en vecka till, sen på torsdag ska vi ha utvärdering igen och se om jag blir anställd eller inte. Vilket innebär ännu en jävla vecka med halv betalning. Fan, jag hatar verkligen att statliga företag kan göra såhär mot ungdomar, verkligen totalt utnyttja att sveriges arbetsmarknad för tillfället är sämst. Kul, jävligt kul att man ska kämpa på och arbeta lika hårt som dom andra, men för halva lönen. Otroligt kul.

Nej, nu är det jag som börjar söka nya jobb, även om jag får jobbet vet jag inte ens om jag vill jobba kvar där, med tanke på hur dom behandlar ungdomar. Fan, vet inte hur jag vill göra. Jaja, det lär väll lösa sig på något sätt. Det måste det göra.

ps. jag saknar dig<3

puss puss//en lycklig caro<3
 
1 kommentar
Ernsti

Shit va irriterande!