non spending-tid.

Ajuste, jag har nu börjat med en hård budget, som jag ska hålla så gott det går. Då jag inte har något fast jobb för tillfället, och jag har en lägenhet inom några månader så har jag bestämt mig för att dra en form av gräns. Planen är följande: De dagar jag inte jobbar, så får jag inte spendera en krona på onödiga saker. Men de dagar då jag jobbar, så får jag köpa saker. Men här kommer vi till de bästa, de dagar då jag jobbar så brukar det antingen vara långa pass, vakta småbarn eller annat energikrävande arbete. Vilket innebär att jag inte kommer orka spendera några pengar!
Vilket innebär att jag kommer dra in en massa pengar, och inte ha överdrivet mycket utgifter. Ibland är jag för smart!

puss puss//en lycklig caro<3
3 kommentarer
Ida

Smarto, det där bode jag också göra...

Sophia

Ehh... och hur har du lyckats med det där hitills?

caro

Ja det har gått extremt bra, jag har gått omkring i stan hela dagen, och inte spenderat så mycket som en krona! :)