onsdag.

Har hunnit med ganska mycket under dagen, var först på en promenad på 35min, därefter snabb frukost innan jag mötte upp Sanna och Matte. Vad som hände el vad vi/vissa gjorde kommer senare, än så länge är det en hemlis... ;)
Jag kom nyss in från en mysig promenad med Ellen, från slussen till NK! Mysigt och väldigt trevligt. Promenader är bra på det sättet, samtidigt som man känner sig lite hurtig och nyttig umgås man, går igenom det senaste och planerar nya saker, så bra umgängesform!
Snart ska jag kasta i mig lite köttbullar o makaroner och sen göra mig iordning, tänkte åka härifrån vid 14.30. Vill vara ute i god tid på det nya jobbet och inte göra något fel. Är lite nervös, men försöker lugna ner mig så gott det går. Jag menar, vad kan egentligen gå fel i en garderob?!

puss puss//en lycklig caro<3
0 kommentarer