ta mig i kragen.

Ska snart iväg till min första körlektion på månader, och jag är så nervös! Ska sitta o läsa igenom körboken till frukosten tänkte jag. Har inte rört en bil sedan vi tjuvåkte med Sanna ute på en parkering på Tyresö. Satan vad jag är nervös! Men vad är det värsta som kan hända? Att jag tar fel på gaspedalen o bromsen? Det har redan hänt :)

Gårdagen var trevlig, jobbet gick jättebra och jag saknar redan mina små änglar! Hoppas jag får komma tillbaka dit någon dag, tycker verkligen om ungarna! Trots att jag kom lite försent så hoppas jag att mamman också tyckte om mig. Kvällen hos pappa var också trevlig, fick riktigt gryta till middag och min kaka var riktigt god! Skulle jag inte haft något folkvett skulle jag nog ätit direkt med sked, men lite uppfostrad är jag. Fast iofs, nu står ju resterna i kylen, en liten bit till frukost kanske vore något?!:)

puss puss//en lycklig caro<3
0 kommentarer