Tila Tequila!

Jag vet inte riktigt vad jag tycker om denna lilla person. Jag minns att första gången jag hörde talas om henne så var det Natti som pratade och tyckte det vart stort att en Bi fick så mycket uppmärksamhet, och att hon skulle välja mellan en kille och en tjej. Riktigt stort och häftigt i mina ögon, men tittade aldrig på första säsongen. När älsklingen började dregla över henne och säsong 2 och detaljerat kunde beskriva kläder, så väcktes töntig svartsjuka istället! Hahaha!

Programmet går ut på att ett visst antal tjejer och ett visst antal killar flyttar in i Tilas gigantiska villa, dom blandar lekar, sexuella händelser, vardagligt tjafs med massa alkohol som gör att det spårar ut ännu mer. Varje avsnitt innehåller någon form av uppdrag/tävling för att Tila ska se vem som är rätt för henne, antalet personer minskar för varje program. Syftet är att hon ska bli kär och hitta sin stora kärlek, antingen en tjej eller en kille!

Nu har jag själv fastnat som en liten fluga i sockerskålen inför denna show, riktigt spännande och roligt program att fördriva tiden med. Fast hon är inte sådär supersnygg enligt mig, hon har fin kropp men det är något med hennes ansikte som gör att jag tänker på en liten ond Tingeling-älva! Jag vill bara fånga in henne i en glasburk och se henne vandra omkring där i sina små söta klänningar! Och för er som inte ännu sett hur det slutar i säsong två, gör er beredda på en chock! Just nu kör dom hela säsongen igen, så bänka er framför mtv mån-tors 22-23 för riktigt bra tv! ;)




puss puss//en lycklig caro<3
1 kommentar
Filiii

haha dregla :O

nej men hon e ju rätt söt :P, har själv tittat lite till o från både säsong 1 & 2. Som du säger, avslutningen på säsong 2 är ju en riktig pärla :)