tuesday break my heart.

Jag hatar det här vädret, när himlen är alldeles grå, kallt och blåsigt. Hela jag blir till en liten vandrande hormon, gnällig, huvudvärk och mensvärk. Ingen rolig dag hitills iaf. Men nu ska jag försöka pigga upp mig lite genom att vandra in till stan och till min favoritmosters utställning och se på hennes vackra tavlor! Tänkte även ta med resterna av morotskakan och överraska med en liten minifika, hoppas det uppskattas :)

Därefter ska jag vidare in till stan och möta upp HT! Ernst ska tatuera sig och sen ska vi handla massa mat, godis och gott och åka hem till Ernst för en riktig HT-kväll! Vet inte ens när vi hade en sist?! Galet, men det är väll så det blir när folk växer... tråkigt men sant. Ska iaf bli väldigt mysigt o trevligt att träffa mina små cookies igen, har saknat dom<3

puss puss//en lycklig caro<3

0 kommentarer