yes, jag är Vip!

Haha fick ett litet fint kuvert hem i brevlådan idag, och tydligen är jag VIP-medlem, på Toxic! Jag har varit där en gång det senaste året, men det räckte tydligen för att bli VIP där! Spännande, undrar vilken behandling stammisarna får, egen drink uppkallad efter sig?! Hahahah!
Nej, nu ska vi inte vara otacksamma, jag kommer in gratis varje fre-lör och får massa trevliga rabatter i barerna. Enda lilla nackdelen är jag inte hänger där. Men det kanske man ska börja med... Någon som är sugen på att dra dit i helgen?! :)

puss puss//en lycklig caro<3
2 kommentarer
Emma Sandström - Fotograf

Hej! Jag skulle vilja komma i kontakt med dig, har du någon mailadress jag kan nå dig på?



/Emma

Daniela

Hej Söt!

ja visst skulle det vara skönt =)

Hoppas det går bra, du får berätta sen :) Vad är de för jobb föresten? kram