boring wednesday

Kom hem idag efter tre dygn tillsammans med Lillasyster! usch vad det är tomt, ingen bautasoffa att dega i, ingen söt kattunge som springer fram o tillbaka o som spinner i mitt knä! Inga fler långa filmer att titta på! Usch, trots kalabalik så har jag verkligen haft det jättetrevligt o asmysigt! Saknar dig redan lillasyster!<3

Nu ska jag ta ett långt bad. Hela vår lägenhet har samma temperatur som en igloo! Mamma pratade med värden idag, och pga  branden i somras, så kommer det dröja lite innan vi får det varmare. Men dom "jobbar på det"! Värden hade skämtat och sagt "ni kan ju elda lite hahaha"! Elda vadå undrar jag?! Vi bor ju i en lägenhet utan öppenspis eller vedugn, det borde väll hon som värd veta?! :O

Håller förövrigt på med en riktigt bra bok just nu, Smuts av Katarina Wennerstam! Jag nämde ju förrut att jag pressat tre Gossip Girl-böcker på rad, blev lite tjatigt att bara läsa om lyxliv, snobbar, o shopping. Så då ville jag ha något mer svårsmält, låta hjärnan jobba lite o något tyngre. Då jag redan läst hennes två tidigare böcker, var detta ett väldigt bra val. Sjukt bra, så bra att jag funderar på att läsa ut den ikväll, trots att det är över 200 sidor kvar. Mer om den senare!

puss puss//en lycklig caro<3
0 kommentarer