dagens mest otippade!

Haha! Kvällen fick sig ett trevligt slut iaf, ur ingenting dyker en tjej upp som vi träffade på rhodos i somras! Hon och hennes syrra var där nere och vi var litegrann med dom! Och nu hade hon hittat mig, och kände igen mig för jag var med på en massa av hennes bilder!! Hur stora är oddsen för det egentligen!!

Bjuder på den absolut bästa jag hittade i hennes fotoalbum, Jenny heter tjejen som kände igen mig, och hon kommer från Helsingborg! Med mig på bilden är det Anni, en av de roligaste människorna vi lärde känna därnere! Hon var också där med sin syster!
Så kära syster, vad säger du om att åka med mig på en liten partyresa någon gång?! ;)




ps. tjejer, har ni någon aning om på vilken bar vi är på? och varför står jag och dansar själv?! :O

puss puss//en lycklig caro<3
0 kommentarer