hos älsklingen!

Det är där jag mår som allra bäst! Vaknade flera gånger inatt av att han låg nära nära på min arm i min famn. Finns inget bättre sätt att vakna på! Vi tillbringade hela dagen igår med att se alla avsnitt av Mia o Klara. Finns ingen bättre serie än den, garanterat årets dvd! Vi har bara tagit det lugnt, myst, kikat på filmer o varit med varandra. Absolut bästa som finns<3 Enda lilla negativa detaljen är att jag aldrig får tillgång till en dator när jag är med min älsklingen! För först vill jag läsa alla mina standardbloggar, o sen när jag precis ska börja blogga, så är liksom min data-tid slut, o det är hans tur att spela. men men, sånt man får ta när man är med världens underbaraste!

Finns ingen människa som jag älskar mer än min sötnos, jag är så lycklig över att jag har honom i mitt liv, o att jag är hans flickvän, eller att han är min pojkvän! även om vi kanske gå varandra på nerverna då och då, så är han ändå den person som gör mig lyckligast i hela världen!<3

puss puss//en lycklig caro<3
0 kommentarer