jag saknar dig<3

Jag vet att det har ganska lång tid sen du åkte, o att jag själv förtränger hur lång tid det är kvar tills du är hemma igen. Men tiden du var hemma kändes som en kvart, o just ikväll känns det som du bosatt dig på Jupiter på livstid, o inte i Dusseldorf för ett år! Jag bara längtar så sjukt jävla cp mycket tills du kommer hem!

Den 20 december kommer hela jag stå o jubla, för då vet jag att då är min andra halva i landet, och att jag när som helst kan ta tuben hem till dig, köpa ett paket kakor från euroshopper på ica, plinga på, sätta på en film, fastna i gamla minnen, timlånga diskussioner eller vad som helst. Och jag vet att jag kommer ha det helt underbart, jag kommer vara lycklig o jag kommer vara med min andra halva!
Jag älskar dig<3





puss puss//en lycklig caro<3
1 kommentar
ellen

den sista bilden.. vad söta ni var! ett riktigt bästisfoto. Är allt bra med dig? pusspuss