jävla-skit-helvetes-fan!

Jag fick inte jobbet, o kärringen meddelade det via sms!! Vad fan är det för dålig stil, säger man att man ska ringa, så ska man ringa. Gäller det jobb, så tar man sig tid att ringa, jag tog mig tid för dom! Fan vad lack jag blir, jag ville ju fråga vad jag hade kunnat göra bättre, om jag gjort något fel o få tips inför nästa gång. Men nej nej, skickat ett dumt litet anonymt sms istället. Orkar inte ens bli ledsen, jag blir bara arg!

Så nu är det jag som ska ta ett hett bad, läsa Tortyrens återkomst o sen göra hallonsylt! Och sen ska jag glömma att jag ens tog mig tid o sökte jobb där, bojkott på denna kedja hädanefter. Väldigt synd med tanke på hur goda mackor dom gör o hur billig deras latte är, men nej, tack men nej tack!

Mer om min trevliga dag med Naddi kommer om ett tag, blev väldigt mycket fina saker, o många bra fynd!

puss puss//en lycklig men arg caro<3

0 kommentarer