mer sex på g!

Nu när jag inte direkt har ett arbete att gå till o slava för mellan 8-17 mån-fre, så är jag vad man kallar Mellan två jobb! Och eftersom det jag vill bli, fortfarande inte går att plugga till i detta sugiga land, så har jag lagt det på hyllan ett tag. Själva pluggandet, inte min dröm såklart! Så nu till veckan ska jag maila alla mina kontakter, (med alla så menar jag 3), kontakta vissa föreingar, företag o kliniker, o samla ihop så mycket fakta som möjligt! Drömmen har jag kvar, o den ska bli till verklighet, om det så ska sluta med att jag flyttar ner till Köpenhamn o pluggar.

För er som inte vet, så ska jag bli Sexolog! Och inte vilken som helst, utan Sveriges bästa och yngsta Sexolog genom tiderna! För dom som är mer intresserade av varför, hur, när och vad jag tänkte när jag kom fram till detta, eller vad som helst som har med sexologi - ställ frågor, jag älskar att svara på allt som har med sex, kärlek, relationer o sånt! Svarar på allt från ställningsförslag i sängen till hur man överraskar sin flickvän på namnsdagen!

Så det jag nu tänkte göra med denna blogg är att utveckla den lite mer till vad jag tänkte från början. Skriva, berätta och fundera öppet mer om sex helt enkelt! Så mer inlägg, diskussioner, frågor o funderingar om ämnen som kärlek, sex, råd, relationer o allt sånt kommer komma upp framöver!


Jag lovar, ni kommer inte bli besvikna! ;)

puss puss//en lycklig caro<3
3 kommentarer
Sophia

Nej men huvaligen! (Eller hur det nu stavas!!!)

caro

Hahaha! Jag visste att du skulle kommentera, älskade lilla storasyster! Du behöver inte vara orolig! ;)



puss

Robin

HAHAHA, här har du din första(?) kund ;)