när ångensten ätit upp glädjen...

Ibland när det bara blir för mycket, man känner hur hela kroppen säger emot och allt bara känns lika trögt som gröt, det är då man måste få ett slut på det hela. Själv vet jag inte hur jag ska göra, idag är det tisdag - om två dagar är det torsdag. Ångesten som vilat tungt över mina axlar sen förra torsdagen bara växer och växer för varje nytt samtal. Så just nu känns det som att även om jag säljer något, så spelar det liksom ingen roll längre, för allt annat väger så pass mycket tyngre. Fan också, det blir ju inte precis lättare av att jobba när man vet känner av pressen 24/7 som hänger på en. Fan fan fan! Nu måste jag se till att få iväg något, idag och allre helst igår! Orkar liksom inte mer med framflyttningar, eftersom jag inte kommer vara kvar när det datumet kommer! fan!!

Älskling, saknar dig som ett jävla plockat blåbär saknar sin buske! Hoppas vi ses ikväll, om det är något du är bra på så är det att blåsa bort ångesten på ett litet kick och göra mig på bra humör. Älskar dig mest för det<3


puss puss//en lycklig caro<3

1 kommentar
Bella

Tack så mycket snälla du :) du har också en fin blogg! haha vad kul att du tyckte om den :) ha en bra dag!