perfekt dag!

Vill bara säga en liten sak, innan kommentarerna kommer, jag har inte blivit nykterist, och jag ska inte aldrig-mer-festa! Jag är bara så trött på festerna och främlingar och fördrar hellre mysiga hemmakvällar med människor jag älskar<3

Denna dag kommer bli en perfekt dag! Jag känner det på mig! Jag ska träffa så många som jag tycker om, och det kommer avslutas på det perfekta sättet med middagsmys hemma hos älsklingen! Men innan dess ska jag fira pappa, träffa hans familj o plocka svamp med syrran! Efter det ska jag på en efterlängtad fika med Min Prinsessa!

Åhh, det här kommer bli en bra dag, jag är pigg, glad och lycklig! Nu ska jag ta o äta upp resterna av gårdagens persikopaj med massa vaniljsås till, färsk frukt och lite fjällfil om jag orkar! Perfekt frukost!

Kommmer komma hem sen i eftermiddag med en förhoppningsvis proppfull kasse med gula kantareller och andra mumsiga svampar, hoppas bara jag inte går vilse!

puss puss//en lycklig caro<3
2 kommentarer
SANNA

Caro, ja har startat en blogg nu!:D

Anonym

okej, men det låter ju som en bra ide=) skönt att bara vara ett tag innan man dyker in i nästa heltids jobb!! :p <3