phucking lovely<3

Det blev inte som jag hade planerat igår, utan det blev ännu bättre! Älsklingen ringde mitt i Gossip Girl och vi kom överrens om en myskväll med film och godis. Så det var bara att ta av sig pyjamasen och packa väskan! Först låg vi och läste tidningen + två söndagsbilagor och jag läste lite ur Åse. Efter det bäddade vi ner oss och såg Masjävlar, då älsklingen aldrig sett den! För er som sett den vet ni att den handlar om Dalarna, vilket innebär att jag inte har någon form av connection till dessa trakter. Något som älsklingen inte ville förstå då han hela tiden drog referenser till mig och min släkt. Så nu vågar han inte riktigt följa med på någon av de kommande släktmiddagarna...

Det var verkligen den perfekta avslutningen på veckan och den underbaraste starten på nya veckan! Finns ingen person på denna lilla jord som får mig att må såhär bra! Jag är konstant superlycklig med dig älskling! Går inte att beskriva hur jag mår, men helt phucking underbart iaf! Allt känns bara så bra och jag älskar varenda minut med dig<3
Det var så sjukt svårt att lämna dig imorrse, du fick ligga kvar i en varm o mysig säng medan jag var tvungen att gå till jobbet =/ men men, om jag får som jag vill så kommer det bli ändring på det, till det bättre för oss :)
Det finns inget bättre än att somna nära dig och sen vakna upp dagen efter med dina armar kring mig<3
Tack älskling för att du får mig att må så här bra och för att du gör mig så lycklig<3

Du är det bästa som hänt mig och jag älskar dig mest<3

puss puss//en lycklig caro<3
0 kommentarer