sthlm har för mycket invånare!

Löningshelg, helgen då hela jävla sverige får pengar på en och samma dag! Så med andra ord, det var en jäkla massa folk ute på stan. Men jag lyckades göra en massa fynd, bilder kommer imorgon; en vit skjortklänning, sjukt snygg till leggings, knästrumpor o stövlar! En vit skjorta, enkel basskjorta som alltid är snyggt, en grå stickad klänning o lite annat smått och gått. På rean hittade jag två skitbra serier: Mia och Klara, och The new adventures of old Christine! Sjukt bra båda två. Så nu är det jag som ska bänka mig framför tvn en ledig dag o bara njuta!

Utöver det hittade jag även en liten present till en viss person som jag ska göra iordning redan imorgon, är riktigt förväntansfull över vad henom tycker om den! :)

Nu skriker kvinnan, måste kirra efterrätten o göra mig iordning!

puss puss//en lycklig caro<3

0 kommentarer