Strålande morgon!

Vilken helt underbar dag detta kommer bli! Jag är pigg, glad och solen skiner. Jag har varit upp sen 8 o precis kommit tillbaka från en powerwalk på 45min. Känns riktigt bra nu så här efteråt! Ska försöka starta dagen så 3-4gr i veckan.

Jag har även hunnit med att anmält mig till ge-blod-registret! Så nu väntar jag bara på att dom tar tag i min ansökan o kallar mig. Känns riktigt bra att kunna göra sådana saker som jag vet kommer komma göra gott o komma till användning. Bara jag har en passande blodgrupp så kommer det bli skitbra. Jag hoppas jag har någon extra ovanlig, så blir sjuksköterskorna lite extra glada när just jag kommer in var fjärde månad för att lämna lite blod! Fast det är ju fortfarande lika bra även om jag har den vanligaste sorten, men det vore fortfarande lite kul att vara lite blodspeciell!

Nu ska jag äta frukost o invänta Lillasyster, så ska vi kirra lite med våra cv´s innan vi ger oss ut på stan o söker jobb! Ska bli väldigt trevligt, o jag ser positivt på det här.

ps. ska bli kul att träffa hela ht igen, kommer knappt ihåg när vi sågs senast.

puss puss//en lycklig caro<3

5 kommentarer
Bella

Seriöst har du inte haft otur sen des :) wow vad bra!!

Stephanie

=) Det e stelt men helt ok:PP

Bella

Men vem vet? Då kanske det fungerat :) ha en bra kväll!

jessica

kul :)

ha en bra kväll

Anonym

<3<3 läs mitt inlägg om er