today - wintertime.

Kom hem för en liten stund sen. Glöm inte att ställa fram klockan, idag blir det vintertid! Nu är det officiellt, sommaren är slut o vi går mot mörkare tider. Ingen ide att jag ens försöker förneka det, hösten är här o vi går sakta men säkert mot vintern. Ingen ide att hänga läpp, snart är det ju jul! Vilket innebär att nu är det varmare kläder som behövs införskaffas!

Ska göra mig iordning, o sen ska jag möta upp Naddi för en liten shoppingtur! Ska bli så kul. Har redan spanat in en sjukt snygg kjol från gina, och några koftor som hon får avgöra om jag ska köpa eller inte! Ska blir riktigt kul. Kommer inte ens ihåg när det bara var vi två darling, men idag gäller det! :)

nu ska jag äta en riktig hälsofrukost med fjällfil o min fröblandning. Samt en pannacotta med hallonsås från gårdagen!

puss puss//en lycklig caro<3
0 kommentarer