torsdag morgon.

Har idag börjat med mina morgonpromenader igen, tanken är nu att jag ska gå minst 30min varje morgon för att vakna o komma till liv, dock med mer kläder på mig, idag höll jag på att frysa fast i marken. Så kallt!
Chefen ringde förrut o sa att jag ska jobba från 13.00 och framåt till stängning, så det blev sovmorgon imorrse. Om man bortser från att hela mitt hus är inne i en fas av ombyggnadshysteri, utöver det går det jättebra att sova!

Nu ska äta en stor god frukost, med min hemmagjora hallonsylt innan jag ska ta en en lång dusch, måste väcka kroppens nedfrysta delar.
Därefter ska jag berätta om min underbara gårdagskväll hos Make Up Store!


ps. Män som rastar era hundar, titta inte förstående på mig! För jag vet inte hur det känns när ens hund backar samtidigt som den bajsar ner hela trottoaren.

puss puss//en lycklig caro<3

1 kommentar
owe

hej gumman! vad glad jag blev for det dar te-inlagget langre ner. gulle du! massa grattis till jobbet! gud vad skont for dej. ar jatte glad for din skull ska du veta.



har oa andra sidan jordklotet ar allt bara bra. har vandrat i regnskogen, solat&badat en massa, sett dingos och kangurus. imorgon bar det av till barriarrevet!



saknar dej! puss fran owe