trött, så trött.

Har precis tagit ett långt bad, läst senaste VR o nu väntar sängen. Känner mig nere, nedstämd och allmänt vissen, så känner ingen större anledning till att vara vaken mer idag. Är bara så trött på allt just nu, trots att jag haft en av de bästa o mysigaste dagarna på länge med människor jag älskar, så känns allt bara lönlöst nu. En riktigt svensk höstdepression helt enkelt, som förhoppningsvis inte vara länge.
Är bara så trött o besviken på mig själv, ledsen över att jag själv gör alla i min omgivning besvikna hela tiden. Trött på att kämpa när jag inte vet vad jag kämpar för. Trött på alla krav, pressen och stressen från allt och alla, eller mest från mig själv. För mycket press för mitt eget bästa. Vill bara slippa allt o alla, men mest mig själv. Godnatt.

ps. jag älskar dig<3

puss puss//en caro<3
7 kommentarer
Anonym

hoppas du känner dig bäättre snart bebis. hoppas på att du vill med ut på fredag ju. puss<3

bellisima.webblogg.se

sv: Jo det är jätte kul men tar en massa tid oxså:)

Bergodalvana

Usch då aldrig kul med höstdepression. Det har jag med emellanåt nu. Kämpa på =)



Jag har länkat till serien där står det mer om vad den handlar om.



Och ja alla foton på sidan tillhör mig =)



malin

aaw honeykakan... ska vi trösta varandra? :)<3

btw, hur gör du imorrn? ska ni ut? patrik jobbar inte så jag kan inte fixa in er:(

och jag har dina CV! haha puss

Anonym

ska ni med ut imorn babe? <3 hopppaaaaas !!!

caro

ja det ska vi lovecake<3

fasen, jag visste att jag skulle glömma dom hos dig! :O kan du ta med dom på söndag?! :D



jag ska ta det lugnt ikväll, är helt död! :O



love love<3

ellen

hur kan man bli deppig när det finns så många färger ute? (tre, gul, orange och röd. och så brunt såklart) :-) Cheer up! Tycker att vi ska investera i ett riktigt gott te och två stora temuggar och mysa av oss höststressen.



JAAAAAAAA!!!!!!!!! Vi kommer bo jäääättenära varandra ( du o jag) =D vi flyttar den första november, om två veckor bara. Känns overkligt!