yesterday in a nutshel

Gårdagen blev riktigt lyckad, otroligt mycket bättre än vad jag någonsin hade kunnat förvänta mig! Dagen då älsklingen skulle få träffa mina bästa vänner hade kommit! Exallteringen hade inga gränser!
Dagen började med att jag o älsklingen slavade på mammas jobb, och vårt arbete bestod av att sortera böcker. Alla Henning Mankells böcker sorterade vi efter land och titlar, o sorterade ut en massa som inte skulle vara kvar. Så om någon är sugen på en fransk el tysk Mankell-bok så kan ni ju höra av er till mig!

Efter det gick vi hem till mig, lagade köttfärssås o gjorde oss iordning. Endast en timme efter utsatt datum var vi hemma hos sötparet! En liten rundtur i hemmet och sen åt vi, kemin sprakade och jag var överlycklig! Någon timme senare kom Natti o Naddi, dom kekade och allt flöt på! Vi pratade, gamla minnen o nya historier, garvade åt bloggar och annat o hade allmänt trevligt. Vi hann även med en tur till Stuvsta där vi handlade massa godis som vi åt upp på ca 15min!
Sötparet hade även en liten överraskning - Lustgas!! Något som verkligen uppskattades av alla! hahaha minns inte när jag tog det sist, o jag vet inte varför det har gått så lång tid sen dess! Men jag o älsklingen kom överrens om att en lustgasinhalator står garanterat med på vår måsta-ha-lista!<3

Kvällen flöt på, och fem timmar passerades på ett litet kick! Jag hann med att baka paj, riktigt god blåbärspaj måste jag säga själv! Vi hade så kul att vi glömde bort att kolla på filmerna! En av de mest lyckade kvällarna på länge!

Tack så mycket till alla som var med, den här kvällen gick rätt in i hjärtat! Älskar er<3

                    

puss puss//en lycklig caro<3
0 kommentarer