dagens bästa x 2!

Kom på att jag glömt berätta en sak, någon som står mig mycket nära, ska imorrn komma till mitt jobb, och söka en av de lediga tjänsterna!! Nämligen Ernst! Jag har kirrat ett litet mini-möte med chefen och håller tummarna för att det går super! Fatta vad kul om vi jobbar på samma ställe! Tiden kommer bara rinna iväg och vi kommer ha kul tillsammans hela dagarna! Det kommer typ bli precis som de gamla dagarna på THG, inte riktigt samma sak eftersom vi bara är två av fem HT, men ändå! :D + att vi var värsta gold-teamet, fatta vad bra vi kommer jobba tillsammans nu! ;)
Håller tummarna stenhårt för att det går bra för dig imorrn!<3 :D

ps. Sanna, du vet den där låten som vi hörde från vår balkong i Lloret förra sommaren, den som ingen förutom du kunde! Och när den spelades började du hoppa, dansa och sjunga, och vi andra fattade ingenting! Den låten hörde jag på radion idag på jobbet! Först kunde jag inte förstå varför jag kunde den, men sen såg jag ditt glada ansikte framför mig, och då kom jag på vart jag hört den! :) ville bara säga det!

tillbaka till pajen och korten nu!

puss puss//en lycklig caro<3
2 kommentarer
Anonym

Är det sant!!:D

Vad glad jag blir, äntligen nån som fattar att ja inte var helt borta:D:D

PUSS<3

caro

Ja det är 100% sant! Jag kom på det när jag stod i duschen och började nynna på låten, typ 7h senare! Men sen kom jag på att det din låt från Lloret! En klar partyklassiker! :D

Ses sen sötnos<3 PUSS PUSS<3