Fredag - ny lista!

1) Fullständigt namn, alla pinsamma mellannamn ska avslöjas här!
Carolina Ebba Rebecca Wikbro Carlén, inga pinsamma, bara sjukt snygga!

2) Ålder?
19
3)Stjärntecken?
Lejon

4)Civilstånd?
<3
5)Favoritfärg?
Rött. Men nya favvon är plommonlila!

6)Äckligaste maten?
Inälvsmat! Allt som har med linsor och övernyttigheter att göra!

7)Person som du avskydde i skolan och skulle vända dig bort från om du nu(som vuxen) mötte på gatan?
Vad det gäller tjejerna så duckar jag, el vänder om. Vad det gäller killarna så stannar jag upp, pekar skriker och skrattar åt dom!

8)Bästa filmen ever?
Saw triologin och en rad chickflick!

9)Fulaste namnet du vet?
Jörgen, min första gyn hette det. Fördömt sen dess!

10)Som vän är du?
Jag hoppas jag är snäll, rolig, påhittig, stöttande och allmänt bäst!

11)Hit vill du resa?
New York med älsklingen!<3/Italien med tjejerna!

12)Hångel på första dejten?
Absolut, om det känns bra för båda, så varför inte?!

13)Spaghetti eller makaroner?
Makaroner. Roligare att äta!

14)Status på dina fötter?
Just nu, helt okej. Fotbad, peeling och skrubb minst en gång i veckan som gäller!
 

15)Eltandborste eller vanlig?
Vanlig. Gillar inte surret från den andra, det skakar så i huvudet. + att det är roligare!

16)Är du en fena på?
Baka. Hitta på nya saker att göra med sötisarna!

17)Din allra bästa killkompis(ever) som du även kan jobba helt otroligt bra tillsammans med?
Älsklingen såklart! Vi var i princip värsta dreamteamet på THG! En liten nackdel var att vi hellre ägnade oss åt varandra än plugget... men förutom den detaljen är vi bäst!

18)Vad gör du i helgen?
Sover ut och vilar upp mig! + utgång ikväll, firar mamma och kanske träffar älskling<3


puss puss//en lycklig caro<3
5 kommentarer
ellsen

haha älskar att du skulle stannat upp, pekat o skrikit! gotta love it

Anonym

tack för ighår älskade du ! hade så otroligt kul!! <3

caro

Elli, Haha, men det är sånt man gör rent automatiskt! :D hahaha!



emly, ja! helt galet kul! du ska se alla bilderna!! :D ahhaha<3



Ida

Rolig lista, kanske borde göra den=)

caro

Ja, den måste du absolut göra! Jag ska även skapa min egen, som kommer upp under veckan, den måste du svara på! ;)