Jag ska se HÅKAN!!!

Herregud, jag glömde det viktigaste! :) Idag är det fredag, vilket innebär att alla leoparder har ledigt, så alla ska iväg på olika grejer runt om i staden. Så egentligen ska jag, mamma o phia gå på någon italiensk pasta-restaurang! Men det ska jag hoppa över! Då är nämligen så att HÅKAN HELLSTRÖM är i staden! Och spelar på Liseberg ikväll!! :D Hur stora är oddsen att han kör sin sista utespelning just där jag råkar befinna mig?! :D

Så hitills är det ju jag som ska gå, har jag tur får jag med mig syrran också! Annars går jag banne mig själv och möter upp familjen sen på restaurangen! Mamma är lite rädd och vill inte släppa iväg mig. Men jag menar, vad kan hända? Det kommer vara jag och tusen Håkan-fans! :D

Ja, det kanske är lite genant att gå på konsert själv! Men det har jag redan gjort en gång tidigare, Martin Stenmarck på Grönan sommaren 2004! Yes, jag var ensam, men jag hade kul ändå! :D hahhaa!

Nu dör min syster så vi måste gå!

ps. saknar dig hjärtat<3

Puss puss//en lycklig caro<3
2 kommentarer
Jelly

åh fy fan va orättvist! :O

du vet när du ska tänka på mig och minnas vår sommarkväll på grönan :D

caro

Skojaru med mig? Jag var tvungen att gå innan slutet för att jag böla som en borttappad femåring! Det var så sjukt tomt utan dig och hjärtat värkte!! Aldrig mer ensam på Håkan!! =/



jag dör av längtan tills vi ses<3