kvällens sista tankar.

- trixie har slutat skriva blogg, tråkigt enligt mig då jag tyckte det var väldigt underhållande läsning
- ångest inför jobbet med tanke på att jag fortfarande ringer som en snigel=/
- glad över TMs nya säsong, blivande samtalsämne med owe!
- saknar min älskling<3
- vill till gbg, slösa pengar, köpa massa böcker och träffa dom jag beundrar :)
- håller tummarna för att Ernsts arbetsintervju gick bra idag!
- facebook är inte alltid lika kul som det verkar...
- längtar tills min andra halva landar i detta land<3
- ska bädda ner mig och nöjesläsa istället för att jobbläsa :)
- ser framemot min kväll med sanna + naddi imorrn<3
- längtar till min morgonpromenad och funtar på att förlänga till 45min istället för 30?
- måste komma ihåg hårfärg imorrn, vilken färg det blir?! hemlis :)
- owe, den rättvisemärkta chokladen var väldigt god! Min stora insats för en bättre värld är att just nu äta denna! :D HAHAHA!
- jag vill samla mer vuxenpoäng med min sötnos<3
- jag vill ha en Frans, även om du vägrar :(
- är otroligt nöjd med mitt nya nagellack från ett Estniskt Make Up Store :)
- hoppas och tror på mig själv att imorrn kommer bli en bra arbetsdag!

Hahahaha!
C - Men vad fan gör hon där? Hon är så sjukt ful!
M - Men Caro, så säger man inte, inte att någon är ful! Men varför är hon med i den här tävlingen, det kan man ju undra när hon ser ut sådär?!


puss puss//en lycklig caro<3
0 kommentarer