lovely weekend!

Bilderna från fredags kommer komma upp ikväll, om jag kommer ihåg och hinner. Planen är att direkt när jag kommer hem, ta ett långt bad, packa lite inför Göteborg och sen sova! Men jag ska verkligen försöka lägga upp dom! Det kommer ju bli lite svårt att välja bland alla 200 bilder, men det får väll blir 3 album på facean! iaf, tack för en grymt lyckad kväll alla som var med! Den kvällen hamnar garanterat uppe på min 10-topp-lista över lyckade utekvällar! Ja menar sällskapet var bra, jag betala bara en öl under hela kvällen - resten fick jag, + att jag hittade 100kr + att jag inte gjorde något dumt el gjorde bort mig! Kan det bli en bättre utekväll då?! :)

Mamma blev firad i lördagskväll och jag hade bakat världens godaste hallonpaj! Kunde blivit lite mer lyckat, men ingen ide att gräva ner sig! Jag åkte ut till älsklingen på kvällen och bäddade ner mig på direkten! Har för mig att vi såg en film, men min bomullsfyllda hjärna vägrar samarbeta. På morgonen, då vi vaknade småbarnstidiga 07.30 såg vi Alien vs Predator! Måste till min förvåning säga att den var faktiskt bra, inte riktigt min smak, men helt okej.

Resterande dygnet har jag bara försökt blir frisk, dvs legat nerbäddad och myst, försökt läsa en av de sämsta böcker jag någonsin läst - The Dirt + stört älsklingen när han packar! På kvällen såg vi sen en väldigt dålig film, det skulle vare en romatisk komedi? Recenssion kommer senare, den var så pass dålig att den förtjänar att berättas om!

Nu sitter jag på jobbet, är så nervös att jag inte vet vart jag ska ta vägen! Ska snart ringa en man, som jag tror är min blivande kund! Så nu sitter jag och peppar mig själv :) var riktigt plågsamt att gå upp mitt i natten imorrse och gå till jobbet, medan älskling kunde ligga kvar och dega! Men men, nån måste ju sköta försörjningen! ;) hahaha! 
Men du är så sjukt söt när du går upp och tittar på medan jag äter frukost, tack för det älskling<3 hoppas du somnade om :)

Älskar dig min lilla prins<3 kommer sakna dig massa medan jag är borta<3 men snart ses vi ju igen! Man får se det positiva i det hela :)  längtar redan tills vi ses<3

puss puss//en lycklig caro<3
0 kommentarer