min blivande arbetskamrat!

Ernst har precis varit här, hade pratat lite med chefen igår om att jag hade någon som ville söka jobb här, så hon sa att Ernst skulle komma hit, och nu har hon varit här och haft ett litet mini-möte! Enligt mig gick det fullkomligt lysande, även om mötet bara pågick i några min! Men iaf! :) Aaahh jag är så sjukt taggad på att vi ska bli arbetskamrater! Fatta vad sjukt underbart roligt vi kommer att få! Dreamteamet på THG fortsätter efter skolan! Vilken underbar ide! :)

Nu är det bara hålla tummarna för att chefen diggar dig lika mycket som jag gör, fast det lär ju inte vara så svårt! ;)<3

puss puss//en lycklig caro<3

4 kommentarer
malin

reeesten av HT då?:(

saknar er!!

caro

Men så klart ni också!! :D men ni söker ju inte jobb här hos mig, inte nu iaf! ;)



SAKNAR ER!!<3

Ernie

hahanuskaviintetasakeriförväg-jagharjuintefåttjobbetännu!



förlåttrasigtmellanslag

caro

hahaha det ska vi visst det! för du ska in på möte hos Stora Chefen idag!! :D<3