myskväll med sötparet!

Nu har vi gamat alldeles för mycket tacos och snart ska vi börja kika på filmen! Sanna har valt någon av alla skräckisar jag tog med mig :) frågade även om hon ville gästblogga, men hon var inte riktigt redo! Men vi funtar på om hon ska få gästblogga här en gång i veckan, en liten sjukrådsspalt! :) hahah får se hur det blir med det!
Det har verkligen varit superskönt att få vara ledig, äntligen!! Hela den här helgen ska jag bara ta det lugnt, vila, sova, läsa massa bra böcker och läsa ikapp mig i VR + träffa älsklingen massa! :) saknar honom som satan<3

Just nu kikar vi på En på Miljonen, helt störd rolig film! Sen blir det någon annan skräckis! vi har även planerat upp en massa inför sannas utgång, när vi ska fira hennes födelsedag. Har ni tur får ni nog följa med ;)
Sötare par än det här är svårt att hitta, finns inget par som jag hellre umgås med själv, alltid kul och man känner sig inte utanför! Ni är så söta, mina små favoriter<3 :)

+ att sen blir det pajbakningen med blåbär o hallon! Helt perfekt start på helgen!! :)<3

puss puss//en lycklig caro<3
3 kommentarer
Emelie

Visst är hon:D vad roligr, hoppas du fortsätter att läsa dåra.)

Anonym

CARO:)

tack för en trevlig helg, ja hoppas vi fortfarande är med på din topplista över bästaste paren!!!;)

PUSS<3

caro

Min lilla marsipangris, tack för bästaste kvällen och perfekta starten på helgen + för att jag fick sova på er soffa :)



ni är och förblir nr 1 på min topplista! :D<3



PUSS PUSS<3