cherry cherry boom boom!

Solen skiner, jag är fint vårklädd i vitt linne och min nya blommiga kjol, sitter i soffan(!!!) och njuter av solskenet samtidigt som jag äter frukost/lunch bestående av ett kokt ägg och en smoothie bestående av fyra kiwis, ett äpple och en apelsin samt lite apelsinjuice! Hej vitaminchock! Sjukt gott, men dock känns det lite frätande på tungan av alla kiwis, men det fåre vara värt ;) Premiären av stavarna gick superbra, jag tog en extra runda på någon km och gick en timme i rask takt. Känns riktigt bra i kroppen, massa sol, motion och ingen musik i öronen utan bara fåglarna som kvittrade - hej våren! Märkte när jag kom hem att vårens första fräknar redan kommit över näsan, kinderna och pannan, och fler ska det bli innan denna dag är slut!
Nu väntar jag på att malin ska höra av sig så ska vi mötas upp i stan, jag känner för att tömma kontot lite och behöver nya solglasögon, hittade ett par sjukt snygga på en blogg, som jag tänkte sno rakt av :) Resten av dagen ska bestå av att njuta av livet och suga i mig så mycket sol som möjligt! Lovely!!




puss puss//en lycklig caro<3
1 kommentar
Ida

Kjolen var supersöt!