desperat hemmakväll!

Usch vilken jävla jobbdag! Trots att jag älskar onsdagar, det är den dagen då jag är själv från 14.30-stängning, så var den här dagen lite för mycket. Jag gillar att känna pulsen, men inte överdrivet mycket. Haha, så idag var det väll nästan snudd på hur en vanlig dag kunde vara på tullys + tusen nya rutiner. Så mitt huvud är lite segt. Men snart är Sanna här, vi ska lägga oss i sängen, dö, äta godis och se på film. Samt boka en resa som kommer ske inom en väldigt snar framtid! Dnanana... Mer om det senare! ;) Nu ska jag laga middag, och älsklingen är ju borta, så jag tänkte passa på att äta lite vad som faller mig in, och då vet man aldrig hur min maträtt slutligen ser ut!

ps. dessutom känner jag mig ännu mer desperate då jag just nu inviger mitt nya svarta plyschsätt bestående av små shorts och en hoodtröja, fasen vad cool jag är! ;)

puss puss//en lycklig caro<3
0 kommentarer