fantiserar gör vi väl alla?!

Jag kan börja att berätta om mig själv, jag fantiserar jämt och ständigt, konstant! Märker man att jag är seg på att svara, så beror det på att mitt huvud leker sitt eget lilla liv. Visst är det inte endast sex jag fantiserar om, utan det kan vara precis vad som helst, men det måster erkännas - att fantisera om sex är bland det bästa som finns! ;)

  • Man får bestämma precis Allt allt allt i sina fantasier, hur han/hon ser ut, vart ni är, vad ni gör och vad som sker!
  • Allt snuskigt, förbjudet och allt som vanligtvis får dig att rodna kan utspelas i ditt egna lilla huvud
  • Det får vara hur dirty som helst, och ingen kan någonsin veta vad du fantiserar om
  • Vem eller vilka som har huvudrollen är helt upp till dig, och så länger du håller dina fantasier till just onanimedel och nöjesfantasier, så spelar det ju faktiskt ingen roll om du sätter på din lärare, bästisen pojkvän eller en snygg tjej från krogen i fredags, helt upp till dig!
  • Du kan göra det när, vart och hur som helst
  • Helt gratis och ett väldigt roligt sätt att fördriva tiden med
  • Samt ett väldigt bra sätt för dig att lära känna dig själv, hur du fungerar och vad just du tänder på!
  • Lärorikt samtidigt som det är kul och sexigt - kan det bli bättre?!
  • Berätta om era fantasier för varandra, och se vad ni kan göra åt det...
  • Dessutom, finns det något sexigare än att göra en fantasi till verklighet? ;)

Fantisera mera, enskilt när du bara onanerar, tillsammans med din älskling eller tillsammans med kompisar! Behöver inte vara rena sexscener, utan mer - vem har inte drömt om att bli upplockad av ursnygge Edvard från Pretty Woman, eller upphånglad mot ett handgjort bord som i Gabi i Desperate Housewife, eller få en halvnaken och blöt Sky över sig som i Mamma Mia?! ;)

Tänker du efter så inser du ganska snabbt att du på rak arm har minst en handfull olika fantasier som du vill vara med om, antingen själv, tillsammans med din pojk/flickvän eller med någon sexig främling! ;)

Vill du vara med i ett projekt som jag är med i tillsammans med Katerina Janouch som handlar just om sexfantasier, och samtidigt hjälpa mig till mitt mål att bli Sveriges bästa och yngsta Sexolog, lämna en kommentar eller hör av dig på [email protected] ;)

puss puss//en lycklig caro<3

4 kommentarer
Jessica andersson

jo men klart jag kan vara med på ditt projekt =) låter intressant!

Kevins mamma Mia

Tack snälla det går jätte bra!! jättre skönt att vara rökfri!!



Vad ska du göra idag? Puss

I S A B E L L A ♥

Hehe, har du bilder du vill ha i headern? :P

J e n n y

Förra årets Vagabond :)