jag, hundvakt?!

LIka troligt som att ta tuben till månen, men tror det eller ej, men nu sitter jag här hemma och vaktar två små hundar! Eller små och små, det är en pitbull och en rottweiler! ;) Efter en snabbis förbi aspis igår så plockade vi upp Natta, en väska och två hundar, och nu sitter lilla jag här och väntar på älsklingen som kommer hem för att låsa.
Alla som känner mig vet att jag och djur inte direkt är sådär 100%, eller vi kanske knappt kommer upp till 15%, och jag hoppas att den här lilla vistelsen ska ändra min inställning. Berättar hur det går....
Just nu ligger den ena i köket snällt och tittar på mig, medan den andra går fram och tillbaka genom alla rum och spejar? Samtidigt som hon försöker smyga förbi mig för att hoppa upp i sängen. No No, inga djur i min och älsklingens säng, det är en sak som är säker!

Jaja, vi får se hur länge det blir så här, den ena försvinner idag, och jag tror den andra försvinner imorgon. Så hundvaktanden kanske inte varar sådär superlänge, men mer än vad man skulle kunna tro om mig! ;)

puss puss//en lycklig caro<3
0 kommentarer