love is in the air!

Märkte idag på jobbet hur glad jag var, energin sprudlade i kroppen och jag gick omkring med ett leende på läpparna! Ja, hela jag var glad och lycklig! Solen sken utanför fönstret och jag började fundera på varför jag var så pass glad och så slog det mig - kärlek! Ju mer jag tänkte på det, desto självklarare blev det, kärlek är det som gör mig riktigt glad och lycklig. Kärlek från älsklingen, mina vänner, la familia, eller såndär spontan kärlek som bara barn kan ge ifrån sig (ni som varit barnflickor vet vad jag pratar om!) Och jag kom fram till att det finaste i hela världen är kärlek, och finns det egentligen något sötare än kärlekspar?!
Kärlek mellan två människor som älskar varandra mer än något annat, ja hela jag blir varm i magen bara av att tänka på det! Tänk på det nästa gång du ser ett kärlekspar på stan, eller i din vänkrets, lägg märke till hur de ser på varandra, tar i varandra och pratar med varandra - kärlek kärlek kärlek!

Nu när våren är här, är det inte bara blommor och träd som slår ut - känslor flödar och människor blir mer varma, kärleksfulla, vänliga och snälla! Värmen, solen och ljuset påverkar oss så pass mycket, det är ingen slump att man blir lite extra rosig, flörtig och kåt under just denna årstid! ;)

puss puss//en lycklig caro<3
1 kommentar
ellen

WORD!