Lugna puckar!

Älsklingen stressar runt i hela lägenheten medan jag ligger nerbäddad och slöbloggar, ombytta roller?! Han ska iväg till jobbet medan lilla jag fortfarande är ledig! Vi som hade supergott om tid alldeles nyss, och tänk att en liten avsugning kan rucka så pass mycket på tidsschemat, man lär sig något nytt var dag ;)
Egentligen är ju påskafton den stora påskäggsletar-dagen, men jag och älsklingen har som vanligt ruckat lite på årstiderna och flyttat fram denna firning också, så på onsdag är det lilla jag som ska leta påskägg!

Idag ska jag ta det lugnt, läsa min konstiga bok, fixa lite ärenden och röra mig på stan för att införskaffa lite påskägg! Solen skiner sådär härligt så humöret är bra. Till skillnad från igår när tårar vägrade sluta rinna, men det är en helt annan historia. Nu blir det frukost!

puss puss//en lycklig caro<3
0 kommentarer