Min dag med Veckorevyn!

Här kommer ett litet inlägg från i lördags då jag tillbringade min dag på Ambassadeur tillsammans med Veckorevyn! Jag kom dit vid två, och kom därifrån vid fem. Så i över tre timmar så minglade jag runt själv, och spenderade min tid med att mingla med alla underbara tjejer på VR, hetsäta naturgodis och fiska gratissaker! Hela stället gick i temat rosa, riktigt snyggt! Hann dock inte ta någon bild med min favvo Sara, underbaringen som intervjuade mig för tidningen i höstas, som även hjälpte mig in och dessutom presenterade mig för halva veckorevyn + alla andra trevliga människor som befann sig där! Trots att jag var själv vissa stunder, så var det en sjukt lyckad dag!


Stora salen med hår och sminkavdelning


Lounge med mat och dryck


Shire, Fredrik Backman, Nisse, Idol-Robin och Lovely Hannah - underbara Killapanelen!


Louise Bratt, Tyra Sjöstedt allas vår Blondinbella och Shire + Hannah! Liten debatt om självkänsla och självförtroende - mycket bra!


Lovely goodiebag!


puss puss//en lycklig caro<3
2 kommentarer
Ida

Vilken härlig goodiebag du fick med dig hem=)

Mia

Åh älskar goodie bags.

Ge mig!:)



Hoppas du får en jättetrevlig valborg!!!



Pussen