popcornfusket!

När jag och syster var på bio i onsdags så gjorde jag en makaber upptäckt! Efter bion så skulle vi som alla andra tusen biobesökare självklart gå på toa, och dessa låg en trappa ner, och eftersom syster var för feg för att gå in på herrarnas som jag gjorde, så fick jag vänta några år medan hon köade till tjejernas. Iaf, när jag stod där och väntade fick jag syn på några gigantiska boxar, och nyfiken som jag är så var jag tvungen att undersöka innehållet, och till min stora förvåning hittade jag en liten lapp där det stod något i stil med " Färdigpoppade popcorn", och sen det datumet när dt gjorts!
Och nu undrar jag, är det bara jag som helt naivt trott att alla popcorn som bion säljer poppas strax innan de säljs, eller iaf samma dag? Jag hade liksom föreställt mig en gigantisk popcornmaskin där allting sköttes utav några. Men att det sköttes på detta sätt, no way att mina tankebanor gick så pass långt. Är inte popcorn en färskvara?!


puss puss//en lycklig caro<3
0 kommentarer