är det efterfest på min balkong?

Jag hade en man på besök här alldeles nyss, ganska trevlig med töntig humor, försökte dra något skämt om typ isolering, men neej, det skämtet dog ganska snabbt...

Till det vikiga - jag har nu ett handtag till min balkong! Och alla därute som kan lägga ihop ett med ett förstår att nu är det äntligen dags för fest! För jäklar i min lilla låda vad jag har mycket att fira, så jag tänkte att jag tar och klumpar ihop Allt, till en enda stor jäkla kalasfest! :D Vi pratar kanske fem olika teman, som nu kläms ihop på en och samma kväll, bland annat detta:

- att sexfantasiboken har släppts
- egen inflyttningsfest
- tema rosa
- tema porr/sex/erotik
- balkongfest med allt vad det innebär
- maskerad
- att min erotiska novell snart släpps/har släppts
- typ att jag är bäst :)

Datum, mer specifika detaljer och allt sånt kommer inom kort, fan vad taggad jag är!
0 kommentarer