från a till ö

Tänkte från början skriva ut de riktiga initialerna, men kom på att då blir det alldeles för genomskinligt. På detta sätt blir det liiite svårare att lista ut exakt vad jag vill göra med vem... Enjoy!

Jag vill att A kommer och bor hos mig snart
Jag önskar att B snart är hemma
Jag vill dricka te och prata om livet med C
Jag vill äta chips och se Segemyhr med D
Jag vill knulla E
Jag önskar att F var min sambo
Jag vill gama marängschwiss med G
Jag vill bara ruska om och väcka liv i H
Jag vill hångla med I
Jag vill dricka öl och dansa med J
Jag vill hålla om och skydda K
Jag vill gifta mig med L
Jag längtar tills jag får hänga med M igen
Jag vill pussas med N
Jag vill karatekicka O
Jag vill bli som P och Q
Jag vill att R njuter mer av livet
Jag vill prata politik och livet med S
Jag vill bada naken i en pool med T
Jag vill dansa på bardisken med U
Jag vill fyllehångla med V

Jag vill shoppa med X
Jag vill lämna landet med Y
Jag vill äta middag med Z
Jag vill bli älskad av Å
Jag vill skratta tills tårar rinner med Ä
Jag vill prata gamla minnen och minnas med Ö

1 kommentar
Ida

Ohhh vill du hångla med mig...?:P



Jag vet inte vad jag är ute etter faktiskt, hade mest tänkt kolla och se om jag hittar nåt som passar min smak=) Är ju inte så fasligt dyrt heller! Pusss