jag ska fan bli som hedvig!

Ju mer jag tittar på programmet, desto mer inser jag att, jag vill fan bli som Hedvig! Bo mitt ute i skogen, i ett hus på hjul. Lugn och ro, naturnära. Eller okej, allra mest är det väll att jag skulle få ha en Helge som hängde med mig hela dagarna! Någon som kunde lära mig allt jag inte förstod och någon som ständigt var närvarande! Så fort jag inte förstod något ord så hade man någon där som kunde lära mig allt och lite till, så praktiskt.

Gaaah, jag behöver en sambo! Eller iaf en inneboende. Nu kan jag tom tänka mig att ha en moderat som inneboende, nu förstår ni väll alla att jag sänkt ribban rejält?! Tomten, Gud, whoever, jag räknar stenhårt med en sambo under granen. Eller iaf under mellandagarna...


Från A till Ö, världens bästa program. Man lär sig sjukt mycket samtidigt som det är så kul. Jag sitter här helt ensam och skrattar högt åt Hedvig och Helge :)

1 kommentar
Jenny

Vad sägs om att flytta till Åkersberga, det är rätt mycket ute i skogen...å jag skulle vilja ha dig närmare.