julafton

Nästa julafton kommer jag inte vara i Sverige, eller det närmaste sthlm jag kan tänka mig är Smygehuk, sen vart jag hamnar och hur länge jag blir borta det får jag se då! Det är iaf bestämt nu.
Efter ett cpjobbigt långpass kom jag hem till la familia, julmys och massa massa mat. Vi diskuterade bland annat politik och det kommande valet vid måltiden och sen gick vi över till julklappsöppningen och Paradisasken! - typ vår familj i ett rött nötskal!

Massa fina, kärleksfulla, praktiska och överdrivet sexiga julkappar senare och nu sitter jag med julsnöre kring huvudet som Pochontas och med en stor flodhäst i famnen, jag är så kär! Han heter Hippo och får funka som S-substitut :) dom är faktiskt lite lika...

Nu ska jag bädda ner mig på soffan, äta upp de sista goda chokladbitarna och se "Ogifta par - en film som skiljer sig" med familjen!

God jul!//er caro<3

0 kommentarer