mitt hollywoodliv!

Det är i stunder som dessa, som jag stannar upp och försöker reflektera över vem eller vad det är som styr här i livet, och varför det alltid lyckas ske omöjliga saker i mitt liv...
Jag stiger upp, ska ta mitt dagliga ppiller och har självklart glömt bort att jag lagt en av mina finaste julklappar - fina guldörhängen som Mormor fått av Morfar, varav ett av örhängen åker rätt ner i handfatets avlopp!

- min mormor har lyckats hålla reda på dessa i över 40 år, jag hinner ha paret ett dygn innan jag lyckas phucka upp det! Men istället för att stressa upp mig, gråta och ringa sanna/syster/, så hör jag mig själv säga högt till mig själv - "Nej, nu ska vi inte hysta här Caro! Nu tar vi bara och helt enkelt skruvar isär handfatet!!"
- och då jag blev så paff över att jag tagit över Hedvig så tydligt, så skruvade jag isär handfatet, höll på att kräkas ner hela mig av äckel och av stanken - men jag hittade mitt älskade örhänge!

Och detta mina vänner, detta kan man se som ett riktigt stort PHUCK YOU mot alla inskränka gamla människor som anser att man behöver "en karl" för att klara allt händigt + en hyllning till den moderna feminismen! Mohahaha!
2 kommentarer
Sophia

Men Caro då!! Det är väl bara du som klarar av sånt!!

Och knappt fick det ett dygn sedan du fick dem..



Men se det så här: Nu fick du ju tillfälle att rensa i avloppet på rikigt! =)

Inget ont som inte för något gott med sig!! hehe..

Jenny

plättlätt ju!