ni har väll köpt senaste Veckorevyn?!

För det är ju nämligen jag med, min erotiska och porriga novell + bild och intervju! Jag är så jäkla stolt över mig själv och det jag skrivit att jag inte vet vart jag ska ta vägen! Tror nästan att jag ska köpa en kopia till av tidningen och liksom plasta in för eftervärlden och barnbarnen! Så jäkla bra och porrig är den ;)

Lämna gärna en kommentar om vad du tyckte om novellen, är alltid kul att få beröm!


Såhär ser tidningen ut, så att ni inte köper fel!


Och såhär ser den sexiga bilagan ut!


Om man kisar lite så ser man att det står "Caro Wikbro Carlén" :D


Phucking tadaaaa!!!

3 kommentarer
Sophia

Snyggt! Jag ska köpa den imorgon innan jobbet, påminn mig bara!

Jenny

Har köpt, har läst och den är så där lagom skönt porrig. De andra vinnarna gav jag inte mycket för. Den ena hände det ju inget i och den andra var konstigt skriven...visste först inte om det var en man eller en tjej som skrivit :-/



Du var bäst!

Martina

Lägg upp novellen här!