phuck rfsu!

Fick nyss beskedet om att jag inte blev antagen till utbildningen för skolinformatörer! Ca 95 sökande till endast 20 platser och bla bla bla. Jag kan inte låta bli att bittert undra, vilka fan var dom där 20? Kan nästan sätta hela min dvdsamling på att jag är roligare, bättre, smidigare talare och kan så jävla mycket mer än dom inom dessa ämnen. Så just nu peppar jag mig helt enkelt med att jag var för överkvalificerad...

Fast faan, jag har precis insett att det verkligen är preventionsarbete jag vill börja med, och att jag vill satsa allra mest på ungdomar. Både på nationell och internationell nivå. Det är nog det som jag brinner allra mest för just nu, och jag tänkte att detta kunde vara början på en lång bana i rätt riktning.

Så nu är planen att jag ska leta efter andra sätt att fortsätta min plan i, men jag har ingen aning om hur. Här i mes-sverige, så är det ju främst RFSU. Får börja med att gå med i RFSU, och sen se vad dom har för annat att erbjuda, något annat måste det ju finnas?!
3 kommentarer
Agda (75 år)

Jag är antagen, nu ska jag sprida en massa kristliga värderingar kring detta område.

car0 - passion for passion

Agda, en mening - Phuck you!

Linda

vad typiskt! :/ ner med de jävlarna! ;)