rättvisans riddare ska segra

Chefen ringde igår, och meddelade att han pratat med kvinnan som var ansvarig för butiken ute i jakan, och hon kunde veeeeerkligen inte förstå varför vi inte kom överrens? Och hon tyckte att jag var såååå duktig! Citat: "hon tyckte du var så otroligt duktig nu under julhelgen, klarade av allt superbra och har varit den allra bästa hon haft som anställd på vääääldigt länge!"

Men jag berättade exakt vad hon sagt till mig, chefen blev väldigt tyst och sa att jag aldrig mer behövde gå tillbaka dit + att han skulle ringa runt till lite andra butiker och se vart jag kunde jobba. För han/dom ville verkligen att jag skulle fortsätta jobba!

Mohahaha! Kan det egentligen bli bättre?
1. jag slipper jakan och en av sthlms största bitchar
2. hon smörar och ger mig massa beröm inför chefen
3. hon förlorar en av de allra bästa hon haft - moi!

Nivea - för det är jag värd! Hahahahaha!
0 kommentarer